dobre, ale to porad neni primo ovladani elementu, ale spoluprace s tema duchama :) takze vysledek je stejny :)
Možná, že se to tu již probíralo, ale nikde jsem to nenašel. Myslíte, že půjde efektivně bojovat v PvE i PvP pokud budete naladěni pouze na jeden element(např. Oheň)?
Já říkám že vždycky je lepší umět dobře špatnou věc, než špatně dobrou… Takže pokud se naučíš hrát efektivně s jedním elementem tak to bude lepší než failovat všechny
Fire = AoE, wind = single target, water = CC/heal, eart = buff/debuff
Používat jen jeden atumment bude jako používat jen čísla 1,5,7,
@Ficik: Tak s tímhle nesouhlasím protože už se my několikrát stalo že jsem uměl
jednu věc výborně a zlikvidoval mě soupeř co nato byl imunní nebo měl proti tomu co jsem požíval dobré brnění .
Já osobně preferuji styl ten že sice neumím jednu věc úplně perfektně ale mám šanci nepříteli zasadit aspoň
nějaké raný než když je proti tomu útoku imunní .
Já mám zase ten styl, že hraju max. 1-3 (nejčastěji dvě) povolání a snažim se je využít na maximum v rámci svých možností. Omezovat se jedním elementem, jen protože se mi líbí víc, je celkem blbost :)
vo vrcholovom PvP to zrejme nepostaci… ale v standardnych bojoch v tom nevidim problem. Budes naladeny na ohen (AoE), tak nebudes vyhladavat 1v1 ale naopak, vyuzijes to, ze ohen budes vediet hrat lepsie, v miestach kde sa budu stratavat skupiny.
@Romel: no, preto sa ti nestaci specializovat na jednu vec, treba k tomu pridat aj schopnost rychlo utekat :) Tych, proti ktorym si specializovani, zabijes hned a pred ostatnymi beries nohy na plecia
Hrát za elementalistu a využívat jen oheň, je jako mít revolver a jen s ním někoho mlátit. Jasně, ubráníš se, omráčíš člověka, klidně ho i zabiješ ale pořád to není tak efektivní, jako využívat na plno svých sil. Na druhou stranu obšem jak chceš hrát svoji postavu, to je tvoje radost. Hrej a nech hrát.
@Simms: takisto nie je plne efektivne hrat za warriora ak nebudes naplno vyuzivat vsetkych 19 kombinacii zbrani. Daj mi potom vediet kolko ich vyuzivas ty (idealne aj s celkovym percentualnym zastupenim hracov v pvp ktori tych 19 kombinacii prirodzene vyuzivat budu)
@Maelwen: lol… nemáš tucha, co to meleš. Mluvíme o bojových zaměřeních. Každý povolání v GW2 má něco, co je dělá unikátní. Nemluvě o zbraních tu máme necromancera s Life Force a Death Shroud. Ranger samozřejmně svýho peta. Guardian má Virtues jako jsou Justice, Courage a Resolve. Elementalista má svoje Attunements – Water, Fire, Air, Earth. A o tom se tu teď bavíme…. o těhle speciálních stylech souboje, který jsou pod klávesama F1 – F4 a který nijak nesouvisí s tvojí zbraní a nemají se zbraní nic společnýho.
musim se zastat Simmse, ma pravdu, a ten kdo rika, ze nema, tak nevi o cem se tu mluvi :D ten posledni post to celkem vystihl :) dava to elementalistovi vetsi variabilitu, ale rekl bych, ze o to bude tezsi ho zahrat opravdu efektivne :) to je taky jeden z duvodu, proc lehce pochybuji, jestli ho hrat :D je to zatim favorit, ale rozhodnu se, az si zkusim, jak moc narocne to je :)
souhlasim, na druhou stranu kdyz vemem perky, tak u tech se podle me rozhodne vyplati zvolit jediny zivel a ten mit na maximu, popr. dva, a tyto zivly uprednostnovat
ten warrior ma z F1-F4 klaves vlastne len 1 a to je ta ktorou vyuzije nabity rage ze? :( to je skoda warrior je jediny menej variabilnejsi ako ostatni..dufam ze aspon bude moct rychlejsie swapovat medzi zbranami
tak tady to vyvažují skutečně zbraň, kdy warrior jako vždy může využít největší počet. A taky nejspíš nevíš, jak tu rage využiješ přesně… já teda taky ne ale pořádto jsou 4 rozdílný skilly
sice tim podporim OT, ale tentokrat udelam vyjimku… warrior je na tom jeste pomerne dobre, protoze kazda zbran nebo kombinace zbrani mu dava jiny F1 spell a navic ma 3 faze adrenalinu, v kterych ma tento spell jinaci (vylepseny) ucinek, takze je na tom porad treba lip nez ranger, kterej tam ma jen ovladani peta a 1 jeho porad stejnou abilitu :)
jenze ty muzes mit jen jednoho peta, takze porad jen 1 abilitu :) resp muzes mit 2 pety a stridat je, ale to asi nepude tak casto kvuli zneuzivani ressu peta :)
Když řešíte variabilitu, necro má jen death shroud, takže je na tom stejně jako war, ale jak warrior tak necro mají 2 weapon sloty, ele má jen jeden
@Tear: jednou za minutu moct vymenit 1 skill, nic moc, ale jinak na ten ress peta dobry :)
@Ficik: pockej jako fakt? to je naka kravina ne? kazda postava ma 2 sloty na zbrane, ktery muze prepinat ne? muzes dat nakej zdroj? … jinak lock ma jen Deathshroud to ano, ale kdyz ho pouzije, tak ma vlastne dvojty zivoty a v ty forme ma taky tusim jiny weapon spelly :)
tyjo tak sem to nasel, fakt mas pravdu, engineer a elementalista maji jen 1 weapon set, takze nemuzou menit zbran :) u elementalisty to vyvazujou attunementy, u engineera weapon kity, takze nebudou mit o tolik vic skillu jak sem si puvodne myslel, zajimavy poznatek hrajici ve prospech guardiana jako me volby :D
zdroj: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Weapon_set
jj tak toto som nevedel… tym padom to nebude take nevyvazene…ale zas to ze nema weapon sety neznamena ze si nemoze menit zbrane..staci len rychlo ujst z combatu
to ovsem podle me nebude tak jednoduche :D jinak by ty weapon sety ztracely smysl, kdyz by stacilo odejit z combatu a vymenit si to ;)
ach neviem sa rozhodnut, charr warr alebo human hunter :/ ..ano viem, mam este cas na to :) beta test rozhodne
nj combat bude urcite aspon minuta bez boja
@Mortiferus: tolik asi zase ne, ale napriklad ve WoW to je myslim nejak 5sec a z combatu se dostat neni zadna sranda ;) v pvp to je hodne tezky a v pve je combat spjaty s agrem, takze tam je to nemozny :) imo to tu bude podobne :)
v L2 je/bol combat minutu… preto ma to napadlo
http://www.youtube.com/watch?v=zNAITjKJusw
vsem elementalistum doporucuji shlednout, moc pekny pvp video se staffkou :) docela zajimavy jak tam porad strida naladeni a hazi jeden plosnak za druhym :) asi nebude zadna prdel hrat efektivne elementalistu :D
You must be logged in to post a comment.
19:30 6.02.
16:53 6.02.
15:41 6.02.
14:57 6.02.
11:50 3.02.
7:37 3.02.
6:16 3.02.