Arenanet a Guild Wars

Arenanet

ArenaNet je společnost sídlící v Bellevue (USA, stát Washington). Je zcela vlastněnou dceřinou společností korejské NCsoft, která je vydavatelem MMORPG her – např. City of Heroes, Lineage 2. 

Společnost založili v roce 2000 tři mladí vývojáři – Mike O’Brien, Patrick Wyatt a Jeff Strain. Všichni tři byli bývalými členy Blizzard Entertainment a podíleli se na tvorbě online herních titulů, jako byly Warcraft, Diablo, StarCraft, World of Warcraft a herní síť Battle.net. Prvotní název firmy zněl „Triforge“, ale byl změněn na „ArenaNet“. Firma se stala součástí NCsoft v roce 2002.

 Za pár let se společnost rozrostla na 100+ zaměstnanců. Kromě zakladatelů se objevila i další nová jména jako Gaile Gray, Andrew Patrick, Emily Diehl, Regina Buenaobra a Isaiah Cartwright. Z novějších členů celého týmu jsou nejen v herní scéně známí např. Daniel Dociu (concept artist, chief art director – díky němu má celé GW úžasný, štětcem malovaný styl) nebo Ree Soesbee (game designer, spisovatelka).

V září 2008 se NCsoft rozhodl spojit ArenaNet s NC Interactive, NC Europe a NC Austin pod jedním vedením. Tak vzniklo NC West, sídlící v Seattlu.

Dnes má společnost 250+ zaměstnanců. Dva ze tří zakladatelů společnost opustili.

 

O Guild Wars

Série Guild Wars je skvělé MMORPG a CORPG v jednom, ve městech se můžete setkávat s tisíci hráči, skládat party a obchodovat. Jakmile však vyjdete za hranici města, jste ponecháni v divočině pouze s vaší partou, která se může skládat z hráčů nebo Henchmanů (NPC). Guild Wars je tvořen třemi, samostatně spustitelnými hrami a jedním datadiskem.

 

 Guild Wars Prophecies

Ve světě rozděleném konflikty, kde jsou lidská království zničena a guildy jsou ochotny obětovat vše za možnost ovládat Hall of Heroes, musí z ruin jednou hrdé země povstat šampion aby vedl uprchlíky z popela a naplnil starověké proroctví. Budeš ten hrdina ty?

Původní hra byla vydána 28. 4. 2005. Obsahuje 6 profesí; Warrior, jehož předností je fyzická síla; Ranger, naslouchající přírodě a využívající její síly; Elementalist, mistr magie; Necromancer, ovládající nemrtvé; Mesmer, iluzionista zneužívající sil nepřítele; Monk, schopný za pomocí modliteb vyléčit i smrtelná zranění a jako jedna z prvních MMORPG obsahuje plnohodnotný hratelný příběh odehrávající se na kontinentu Tyrie. Za týden se prodalo 250 000 kusů, což je na tu dobu slušný počet.
Příběh této kampaně si můžete přečíst zde Flameseeker Prophecies (Jeden velký spoiler)

 Trailer

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iMsQhI089Qk[/youtube]

 

 

Guild Wars Factions

 Před dvěma sty lety, proměnil zrádce, Shiro Tagachi, kontinent Canthy na zdevastovanou krajinu kamenných lesů a krystalických moří. Teď v zemi roztrhané na kusy válkou, je rozhodnutí s kým budeš bojovat stejně důležité jako komu budeš sloužit. Zatímco Kurzici a Luxoni bojují o ubývající zdroje, ohrožuje hrozivý mor existenci císařství, které se stále zotavuje ze zrady která ho před dvě stě lety téměř zničila.

Druhá hra byla vydána 28. 4. 2006 a odhalila kontinent Cantha. Cantha je inspirována asijskou kulturou a zdejší lidé ovládají rozlišné dovednosti. Factions přinesl dvě nové profese Assassin, nájemný vrah útočící ze stínů a Ritualist, nahlížející do světa mrtvých. Objevují se Alliance Battles, pvp většího měřítka 12 proti 12 hráčům jejichž cílem je obsadit body na mapě a dosáhnout 500 bodů a poprvé mohou hráči získávat tituly, systémem podobajícím se dnešním Achievementům.

 Trailer

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=87kahzFP_E4[/youtube]

 

Guild Wars Nightfall

Z pustých hlubin pekelné říše povstala zlá vládkyně i se svým zavrženým bohem. Elonský lid už nepotřebuje hrdinu, který jej zachrání. Potřebuje hrdinu, který jej povede.

Třetí hra vyšla 27. 10. 2006, odehrává se na kontinentě Elona z něhož vyzařuje Africká kultura. Objevují se dvě nové profese jimiž jsou Dervish, bojovník schopný převtělit se v poloboha a Paragon, okřídlený válečník, inspirující spojence mocnými pokřiky. Objevují se hrdinové, kteří se přidávají k hráčům, získávají s nimi zkušenosti a mohou býti povoláni do party jako náhrada za živé hráče.

Trailer

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nJN-rt8DGTc[/youtube]

 

Guild Wars Eye of the North

Země se zachvěla a ve stejném okamžiku ji zaplavila rasa, jež si klade jediný cíl – zničit vše, na co narazí. Od nejhlubších jeskyní až po nejvyšší vrcholky hor se ozývá volání Tyrie o pomoc. Vyslišíte tuto prosbu a přidáte se k ostatním hrdinům?

První datadisk vyšel 31. 8. 2007, vrací se zpět na kontinent Tyrie a zabývá se osudy charrů, trpaslíků, lidí a nově objevených nornů a asurů, šest let po naplnění Flameseeker Prophecies. Přináší první dungeony, mnoho nových lokací pro vysoké levely a nastiňuje události, vedoucí k současné situaci v Guild Wars 2, které se odehrává přibližně 250 let poté.

Trailer

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jo09hVQhhTI[/youtube]

 

 


Vývoj Guild Wars 1

Skoro každý herní projekt začíná v uzavřené fázi alpha, kde se vyvíjí hlavně skript hry a svět. Z této části vývoje toho moc nevíme, ale přeci jenom se dají najít nějaké kusy obrazů. Většina z nynějších hráčů Guild Wars v tom asi svoji hru těžko pozná.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tJn9GhF8TI0[/youtube]

Alpha byla zábavná hra, jenže postrádala veškerý styl. V této fázi vývoje přišel do Arenanetu umělec Daniel Dociu a rozhodl, že je hru potřeba po umělecké stránce překopat.

Poté se hra v novém kabátu přesunula do bety. Veřejné beta-testy probíhali od 18. února 2005. O tyto beta-testy mělo zájem obrovské množství lidí a tak pozdější testy byly vyhrazeny jen lidem, kteří si hru již před-objednali. V tehdejší beta-verzi jak uvidíte je jiné UI než nyní, ale princip zůstal zachován.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Fi-LoDLfl8I&NR=1[/youtube]

Reagovat

You must be logged in to post a comment.

Created by Vivi Pic s.r.o.. Copyright © 2008-2017 GuildWars2.cz. All Rights Reserved.

Guild Wars 2, ArenaNet, NCsoft, the Interlocking NC Logo are trademarks or registered trademarks of NCsoft Corporation.

All other trademarks are the property of their respective owners.