Thief

Mistr kradmosti a překvapení, thief je smrtelný v boji proti jedincům – zvláště proti těm nepozorným. Thiefové si vynahrazují jejich relativně lehké brnění a malý počet životů rychlostí a úskoky. Pohybují se ve stínu, mizí ve vzduchu, nebo si přivlastní předmět jejich protivníka a použijí ho jako zbraň. Nepřátelé by si měli krýt záda, nebo jim do nich thief vrazí svoji dýku.

 

 

Zbraně

Main Hand Off Hand Dual-Handed Podvodní
       
Dýka Dýka Krátký luk Harpuna
Pistole Pistole   Kopí
Meč      

 

Initiative

Zatímco se ostatní profese spoléhají na obnovení svých skillů v boji, thiefové spoléhají na Initiative. Thiefové mají k dispozici deset bodů Initiative, každou sekundu se jim obnoví jeden bod. Útočné skilly stojí Initiative body, ale nemusí se obnovovat, takže je thief může okamžitě opakovat. To umožňuje thiefovi držet své možnosti stále otevřené, nebo je využít v jedné vlně silných útoků během okamžiku.

 

Steal

Thiefov okrádají nepřátele pro vytvoření zajímavých zbraní. Například ptáku moa může vytrhnout peří, které hodí na nepřátele kolem a tím je oslepí.

 

Dual Skill

Při užití main hand a off hand zbraní získávají thiefové Dual Skill. První dva skilly náleží hlavní zbrani, zatímco druhé dva skilly náleží vedlejší zbrani. Poslední skill, zvaný Dual skill, je určet oběma zbraněma. Například thief s dvěma dýkama bude mít Dual skill Leaping Death Blossom, ale thief s dýkou a pistolí bude mít jako Dual skill Shadow Shot.

 

Thiefové mají speciální dovednosti:

Stealth

Thiefové mohou zmizet ve stínech. Toto jim umožňuje stát se neviditelnými pro ostatní hráče a ignorovat aggro. Thief může být přesto raněn ale získává speciální skill. Například thief s dýkou může použít skill Backstab, který dává větší zranění do zad nepřítele.

 

Shadow Stepping

Thiefové se mohou velmi rychle dostat do boje užitím techniky Shadow Stepping. Tento skill jim umožní zmizet a okamžitě se ze stínů objevit na jiném místě.

 

[youtube width=“500px“ height=“305px“]http://www.youtube.com/watch?v=ezK-WzoNSrc&list=UUP_FgMqOxp_VsM0UfrL-DxA[/youtube]

Thief

Thief

„I’m sorry, did this belong to you?“

A master of stealth and surprise, the thief is deadly in single combat—particularly when catching enemies off guard. Thieves compensate for their relatively low armor and health by being quick and evasive. They can move through the shadows, vanish into thin air, or steal items from their opponents and use them as weapons. Enemies should watch their backs, or the thief will watch it for them.

While other professions rely on recharge rate for their weapon skills in combat, thieves rely on Initiative. Thieves have ten points of Initiative to use, and they gain back one point every second. Weapon skills cost Initiative points, but they have no recharge time, so thieves can use them back-to-back. This allows the thief to keep their options open at all times or unleash a rapid flurry of powerful attacks.

Thieves make use of a special skill called Steal, which generates a useful environmental weapon in the thieves‘ hands based on the monster or player that they stole from. For example, when stealing from a moa bird, a thief might get a handful of feathers that they can throw to blind enemies around them.

When using a main hand and off-hand weapon combination, the thief differs from other professions. Their first two skills come from the main hand weapon, while the last two skills come from the off-hand weapon. The final skill, called their Dual Skill, is determined by both weapons. For example, a thief with two daggers will have Leaping Death Blossom as their Dual Skill, but a thief with a dagger and a pistol will have Shadow Shot as their Dual Skill.

Thieves have a number of special skill types:

Stealth—Thieves can disappear into the shadows. This allows them to become invisible to enemy players and to ignore aggro. When in Stealth mode, the thief can still be damaged, which temporarily reveals them. When a thief is hidden, attacking will break the deception.

Shadow Stepping—Thieves can get in and out of battle quickly by using a technique called Shadow Stepping. This skill allows them to disappear from one location and then instantly appear at a different location by traveling through the shadows.

Traps—Thieves use traps to ambush unsuspecting enemies and control areas. For example, Shadow Trap is a trap that puts the thief into Stealth and Shadow Steps them back to the trap’s location.

Skills

Embed

Mechanics

Weapons

The thief has a mixture of melee and ranged weapons. The thief weapons are:

  • Main Hand: Sword, Dagger, and Pistol
  • Off Hand: Dagger and Pistol
  • Two-Handed: Shortbow

Initiative

Initiative is the thief’s resource mechanic. A thief has ten points of Initiative that refill at a rate of one point per second both in and out of combat. Skill 1 on their bar is always free, but the other thief weapon skills all cost Initiative instead of having recharge. Thief Heal, Utility, and Elite skills do not cost Initiative and still have a recharge cost.

Stealing

Above their skill bar, all thieves have a special skill called Steal that can be used on enemies. It does not actually steal a real item from an opponent, but rather generates an appropriate environmental weapon based on the target. Stealing does not break stealth, and cannot be used often. When a thief steals, it can open up a range of support and control options that are less prominent in his basic skills.

Dual Skills

Dual Skills are special skills that thieves acquire in slot 3 of their weapon bar that are based on both weapons they are wielding. A dual skill is determined by both main hand and offhand weapons, and can vary depending on the order. For example, a thief wielding a pistol main hand with dagger offhand (Shadow Strike) will have a different dual skill than a thief wielding a dagger main hand and pistol offhand (Shadow Shot). The shortbow is the one exception to this rule; it does not have a dual skill.

Stealth

Stealth has a limited duration and can be broken in various ways. Most stealth is lost when a player attacks through it. Some stealth breaks when the player moves. While in stealth, a player can still take damage and will temporarily appear in the world when they do.

Shadow Stepping

Shadow Stepping is a teleport mechanic used by the thief profession to get in and out of battle. A thief may only shadow step where normal movement is possible and may not use it to teleport through a gate or other blocking area.

162 komentářů k “Thief”

  • avatar

    Rascus :Někde jsem četl že Thief bude moc mít v každé ruce jinou zbraň a používat je podle potřeby .

  • avatar

    Co jsem tak koukal na jednu stránku kde mají po kupě ty videa u thiefa tak mám dojem že i na blízko používá jen tu zbraň.
    Ale jak už psal Illius, mám dojem že používal jen ten skill. Se mrkni sem http://www.thiefcraft.com

  • avatar

    Na tom videu bylo vidět taky jak střílí z obou pistolí ale u jedné zní nevyletovali kulky
    tak to vypadalo že vůbec sní nestřílí asi to ještě nemají dodělané .No uvidíme ve hře .A díky
    za video konečně jsem viděl Thifa více používat pistole a ne útoky na blízko jak to bylo
    skoro ve všech videích co jsem viděl .Ale je možné že jsem to video viděl ale přehlédl jsem to .
    Rozhodně ten hráč co hrál za Thiefa to uměl a používal podobnou taktiku jak budu používat já
    utočit zdálky a nenechat nepřítele přijít blízko .

  • avatar

    Někde jsem viděl video Thiefa Gun/Dagger. Zajímavé skilly to mělo. Vypadalo to nejzajímavěji.

  • avatar

    @Romel: to nevím, jestli bude tak úplně možný. Jednak může jako obouruční zbraň použít jen krátký luk a jednak u vyšších levelů rozhodně nepůjde jentak střílet a popocházet dozadu. To co popisuješ by se spíš hodilo pro rangera a jeho peta. U thiefa bude podle mě nejvýhodnější mít dýku a pistoli, kde pistolí uděláš z dálky jen nějakej degen (poison, cripple..) a doděláš na blízko s touhle kombinací. Ale myslím, že nablízko by bylo nejlepší dodělat dvěma dýkami :) popř. mečem a dýkou.

  • avatar

    @Freezy: snad záleží na herním stylu co ti vyhovuje a ne to, která kombinace bude víc OP, kór teď když o balancu víme prd a hádáš to jen podle pocitu :)

  • avatar

    Freezy :Pravě tak to plánuji na velkou dálku použiji luk pak tomu grázlovi hodím do cesty nějakou
    past která ho zpomalí pak ho začnu odstřelovat pistolemi a kdyby náhodou to přežil tak teprve zaútočím na blízko .
    Já se boji na blízko snažím co nejvíce vyhnout a docela mi to vychází .
    Protože hraji převážně za Thiefi ,Assassini a podobné povolání tak přesně vím co o takového povolání čekat .
    Vím moc dobře že ty to povolání nemají moc odolnou zbroj a v boji na blízko jsou zranitelní ale bývají
    obratnější a rychlejší to mi kompenzuje jejich nevýhody .

  • avatar

    @Tear: vždyť jo. Já napsal, co by vyhovovalo mě a ne nějaký obecně závazný dogma pro všechny hráče. Neřekl bych, že bude OP kombinace, ale spíš bude hodně záležet na typu enemy.

    @Romel: pak OK :). Já si teda za assassina v GW1 neumím představit boj na dálku, ale v GW2 bude thief nejspíš míchanice assassina a rangera, takže proč ne :)

    http://www.guildwars2guru.com/forum/thief-gw1s-assassin-gw1s-rangeri-t17451.html

  • avatar

    @Freezy: tak sem to asi jenom blbě pochopil. Stejně nezapomeň, že můžeš mít dva sety, takže jeden na dálku, jeden na blízko a máš přizpůsobitelnost prakticky v každé situaci. Na tohle se rozhodně těšim asi nejvíc, na tu variabilitu těch povolání, dynamický systém boje, neustále v pohybu a s možností lehce změnit herní styl svého povolání.

  • avatar

    @Tear: jojo na variabilitu se tesim taky ! :-) driv kdyz se mi na povolani typu rangera dostala prisera na telo bylo to na prd, tady si vytahnu dve sekery a nasekam ho na platky :P :D

  • avatar

    Chlupac a Tear :Naprosto souhlasím to mě v mnoha hrách nejvíce nasralo že povolání nebyli variabilní .
    Že jsem si sice u svého oblíbeného povolaní Thiefa mohl vybrat ze tři specializací ale nemohl
    jsem ty specializace moc kombinovat .Tady nic takového nehrozí protože každé povolání má jak útoky na blízko
    tak na dálku .Vůbec nejvíce se mi libí že každé povolání umí léčit a oživovat takže nemusí být v partě
    žádný léčitel na kterém je ta parta závislá a bez kterého by se neobešla . Omlouvám se za sprostý
    slovo ale nic příznačnějšího mě nenapadlo .

  • avatar

    Je škoda že většina dnešních her se omezuje jen na určitý sortiment zbraní pro určité povolání a tak se např. luk u Warriora stává dost nepoužitelným (viz. WoW) a je jen primární zbraní pro huntera/rangera.
    Naposled jsem snad zažil nějakou větší variaci stylů boje jen u Ultimy.

  • avatar

    já ještě vážně nevím jestli budu mít pistolky nebo luka.. a jestli budu mít 2 daggery nebo meč a dagger. :D ani rasu ještě nevím. lidi já jsem ztracen. :D každopádně thief je jasnej. :D

  • avatar

    http://www.arena.net/blog/guild-wars-2-year-end-development-update objevil jsme tento článek že prý překopali thiefa

  • avatar

    Jj o tom clanku se uz peknou dobu diskutuje :)

  • avatar

    zas takovej oběv to není :) všichni se na to těšili a hodně lidí o tom vědělo :D

  • avatar

    Ja budem hrat za thiefa
    a pravdepodobne to bude Norn.

  • avatar

    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, těch to hráli betu, jak na tom byl thief s pvp.

  • avatar

    @isux: bezvadně pohráváš si s nepřítelem, thief je neustale v pohybu :)

  • avatar

    @isux: nedá se zabít, protože v downed pořád skáče pryč až ti uteče >:(

  • Reagovat

    You must be logged in to post a comment.

    Created by Vivi Pic s.r.o.. Copyright © 2008-2018 GuildWars2.cz. All Rights Reserved.

    Guild Wars 2, ArenaNet, NCsoft, the Interlocking NC Logo are trademarks or registered trademarks of NCsoft Corporation.

    All other trademarks are the property of their respective owners.