Mesmer

Mesmeři jsou kouzelníci, spolehající na podvod a zmatek, aby udrželi své nepřátele v šachu. Váhavost je jejich největším spojencem. Používají mocné iluze, aby zmátli nepřítele, který by se s mesmerem chtěl utkat tváří v tvář; používají své síly a taktiku, aby nečestně zvrátili boj ke svému prospěchu. Když si myslíš, že jsi právě  rozluštil mesmerovi úmysly, iluze zmizí, klony se rozplynou a ty si uvědomíš, že celou dobu mácháš do větru. Je těžké sledovat skutečného mesmera.

Zbraně

Main Hand Off Hand Two-Handed Podvodní
       
Hůlka Pistole Greatsword  Kopí
Meč Meč Hůl Trojzubec
  Focus    
  Pochodeň    

 

Iluze

Mesmer vytváří iluze – smyslové triky, které na sebe berou fyzickou podobu. Většina iluzí je zaměřena na jeden cíl, ale všichni ji můžou vidět a útočit na ni. Existují jen po dobu, po kterou je daný cíl živý. Mesmer může mít až 3 iluze zaráz, poté se staré iluze začnou nahrazovat novými. Jsou dva typy iluzí: klony a přízraky.

Clones

Klony jsou iluze, které vypadají přesně jako ten, kdo je vyvolal a mají jeho jméno a stejné chování. Klony mají jen málo života a způsobují malé poškození. Například mesmer vyzbrojený mečem má dva skilly na tvorbu iluzí: Leap, který ho vystřelí dopředu a na původní pozici zanechá klon, a Illusionary Leap, který vytvoří klon na mesmerově pozici, který následně skočí kupředu.

Phantasms

Přízraky jsou iluze, které sice vypadají jako ten, kdo je vyvolal, ale mají vlastní jména a nesou speciální imaginární zbraně, které jsou odlišné a mají specifické schopnosti. Přízraky jsou mocnější než klony, mají více života a způsobují větší poškození. Například mesmer vyzbrojený holí může vyvolat imaginárního mága, který útočí na cíl a dává tím víc poškození, čím více negativních kondic má cíl na sobě.

 

 

Mesmeři mají speciální dovednosti:

Mantras

Mantry patří do kategorie skillů, které mají dvě fáze. Mesmer napřed mantru aktivuje, což zabere docela dlouhý čas a poté se nahradí její slot ve skillbaru skillem, který může vykouzlit okamžitě. Mantry jsou velice mocné, protože mohou být nabity před bitvou a poté použity v bitvě například v době sesílání jiného kouzla, aniž by bylo přerušeno. Například Mantra of Pain, může být nabita do okamžitého skillu s mocným poškozením, který může být použit během jiného kouzla.

Glamour

Očarování která mění podstatu reality. Například Veil, která vytvoří stěnu z neviditelňující spojence které skrz ní projdou

 

 

YouTube Preview Image
 

244 komentářů k “Mesmer”

  • avatar

    čau nevím jakou si mám dát k němu rasu líbí se mi k němu Asura ale je to ideální ??

  • avatar

    @Dzelen: Je to absolutně jedno. Žádná výhoda/nevýhoda z volby rasy není.

  • avatar

    Zdravím, mám mesmera 18 a nevím kam mam cpát traity – mám Greatsword (2h meč) a mám traity: Domination (4) – power and condition duration, Inspiration (2) – vitality and healing – nechci to zvorat protože traity se resetovat nedají že?

  • avatar

    ¨Traity se resetují u tvého trenéra

  • Reagovat

    You must be logged in to post a comment.

    Powered by WordPress. Design by Chladog. Copyright © 2008-2014 GuildWars2.cz. All Rights Reserved.
    Guild Wars 2, ArenaNet, NCsoft, the Interlocking NC Logo are trademarks or registered trademarks of NCsoft Corporation.
    All other trademarks are the property of their respective owners.