Lidé

Bojujeme za naše domovy, bohy, a královnu. Nic nemůže zničit naši víru.

– Logan Thackeray

Během posledních třicet let ztratili většinu jejich území. Staří nepřátelé a nové rasy ohrožují  země lidí ze všech stran. Avšak lidská rasa přežívá, bránící svá zbývající území a po staletí si udržuje víru v sama sebe. Jejich největší město Divinity’s Reach svítí jako maják naděje pro všechny lidi Kryty avšak i pro ty, kteří přebývají na Charrských pláních. Lidské legendy jsou nesmazatelně vtisknuté do duší všech ras v Tyrii, ať přátel tak nepřátel.

Lidé Tyrie původně přišli do těchto zemí z jihu. Brzy se rozšířili skrz království Orr, Kryta a Ascalon, vyhánějíc všechny ostatní rasy včetně Kentaurů a Charru. Vniřní hádky a války oslabily lidi natolik, že nebyli schopni obrany, při napadení Ascalonu Charry. Ascalon padnul díky Charrské Magii ohně, známé jako Searing. Radši než se vzdát charrům, král Adelbern seslal Foefire, mocnou kletbu která přeměnila všechny jeho lidi v pomstychtivé duchy. Orr zmizel pod moře, aby za stovky let povstal jako království nemrtvých, kterému vládne drak Zhaitan. Lion’s Arch byl zaplaven a poté znovu postaven jako město pro všechny rasy. Kryta se zmítala v občanské válce a nepadla jen díky skutkům statečných hrdinů. I přes to všechno, lidstvo přežilo a ochránilo největší přednosti lidí a historie. Přesto, že je lidská rasa skličována hrozbami zevnitř i z venčí, přežívá a prosperuje ve světě, který se každým momentem stává nebezpečnější.

Lidé

S porážkou Abaddona se lidští bohové stáhli s Tyrie. Neopustili však své vyznavače, ale radši se vyhýbají přímému střetu v jejich každodenních životech. Jako rodič, který učí dítě chodit, nechávají lidstvo upadnout, aby se samo naučilo postavit na nohy. Lidé z Divinity’s Reach si to uvědomují a ví, že od nich bohové očekávají samostatnost. Jména šesti bohů spočívají na jazycích vyznavačů starých bohů a knězové a svatyně stále existují. Necítí že je bohové opustili; cítí že je zkouší a nehodlají se vzdát.

Dlouhá historie lidstva  je důvodem proč je ostatní rasy nazývají úzkoprsými, staromódními a konzervativními, avšak lidstvo se nových věcí nebojí. Se vzestupem nových ras lidé hledají nové způsoby jak se přizpůsobit a jak s nimi soupeřit. Zajímají je hlavně technologie Asurských bran a Charrských zbraní.Lidstvo je národ dráteníku a řemeslníků; vynálezci jako Uzolan the Artist pomáhají vylepšit a rozšířit jejich technické dovednosti a znalosti. Největší lidské dědictví je hrdinství. I ti nejmladší Sylvari ví o důležitých postavách Tyrijských legend. Ostatní rasy mohou jen pokračovat ve šlépějích  lidstva.

Další články

Divinity’s Reach

Největším městem lidí je Divinity’s Reach, založeno těsně po vytopení Lion’s Arch. Postaveno nad starodávnými kobkami vzhůru k nebi, což poskytuje silnou obranu proti nebezpečí číhajícím venku. Přeživší jiných lidských národů a uprchlíci ze vzdálených krajů se s přísahou věrnosti koruně zavázali k vytvoření hrdého a nádherného města. Město je rozvrženo jako obří kruh se šesti paprsky. Tyto paprsky jsou vyvýšené cesty, které vedou od vnějších hradeb až k Central Plaza v jádru města. Pod obří kopulí z mědi a skla, kde se točí velký orloj, panují hádky politiků a odsud také vládne královna Jennah svojí pevnou rukou.

Divinity's Reach
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uNuS3igfc4o&list=UUP_FgMqOxp_VsM0UfrL-DxA&index=82[/youtube]

65 komentářů k “Lidé”

  • avatar

    Článek byl aktualizován informacemi z oficiální stránky uživatelem Sterakdary. Děkujeme za překlad!

  • avatar

    PRavě že doufám že paladin v teto hře nebude ve wowku je holy paladin uplné OP pro lamky :)

  • avatar

    ve WoW zacal byt paladin pro lamky az ve WotLK :) v TBC to slo a predtim byl celkem low :) tady je paladinovi podobny Guardian a rekl bych, ze to bude uplne neco jineho :)

  • avatar

    Maxi přesně , ale je to blbsot protože já jsem pořadná lamka a za priesta jsem nedal lepší rat než 1800(za ktereho jsem hral pul roku) a za holy paladina (za kterého jsem hrál par dnu) jsem hned dal 2300… takže nw jestly je to ve wow vyrovnané podle mě ne.. za holy paladina dá good rat každá lama a o cata ani nemluvim… dá si shock 13K a pak má haste jak svině (z talentu) na heal za 49k… já paladiny nemám v oblibě prostě :)

  • avatar

    klidně si pište že nemám pravdu (ale je to muj názor…) JO a sry už tu nebudu psát o WOW , tohle je stránka o GW2 =)

  • avatar

    tady je hlavne podstatne, ze nejsou zadni vylozene healeri, takze nic jako „immortal holy pala“ tu proste nemuze byt :) a to je koncepce, ktera se mi libi, ve WoW me dycky stvalo jak kazdy spoleha vic na class role nez na taktiku :/ proste tank nabehne do skupiny mobu, agruje a heal ho healuje :/ suche :/ mnohem vic se mi libi zdejsi takticka koncepce, vyuzivajici vse co je momentalne k dispozici :P

  • avatar

    jj přesně , jo a hele pls to asi nebude cz server co? (má bejt jenom 1 že?),jo a ještě jak jsou ty příběhy tak je možné že v GW2 budou něco jako titulky ?? když ti třeba piše npc ad mu rozumíš co po tobě hce

  • avatar

    1. Uz sa to riesilo ale znova: serverov bude niekolko- ale iba jeden databazovy, takze sa mozes medzi servermi plynule prepinat rovno s celou postavou vyexpenou postavou aj s vecami, a v hre sa prakticky stretnut s kymkolvek. Da sa ale ocakavat, ze CZ/SK (a mozno aj PL) hraci sa budu zgrupovat na jednom alebo dvoch serveroch kvoli pingu…

    2. Pokial myslis prelozene titulky do cz, tak zrejme nie… normalne dialogy s npc samozrejme budu…

  • avatar

    ok diky moc :)

  • avatar

    já bych se chtěl zeptat ( jelikož na fóru se zrovna moc nevyznám :P ) jestli by jste mi pomohli se rozhodnout mezi elementalistou a necromancerem ( člověk je jistej :D )

  • avatar

    trosku OT ale podla mna by to mal byt necro :D

  • avatar

    trosku OT ale podla mna by to mal byt elementalista :D

  • avatar

    trosku viac OT ale podla mna by to mal byt asura :D

  • avatar

    presne toto som cakal :DD

  • avatar

    ak si uz teraz nevyberie,tak fakt neviem ako inak by sme mu mohli pri vybere poradit…

  • avatar

    promiňte – je to OT ale já se v tom fóru totálně nevyznám :( a jestli by jste mi pomohli byl bych rád :D nerozhodnutý jsem už od toho co byli obě povolání ( nebo jak to nazvat ) zveřejněny :P

  • avatar

    @CryHeroCZ: Tady není o radit, musíš se rozhnodout sám podle toho co se ti víc líbí, mě například baví i ele i necro, ale necra nechci, protože nemám rád nic co zavání temnou magii

  • avatar

    @CryHeroCZ: V tomhle ti vážně nikdo neporadí, musíš si obě profese vyzkoušet a pak se rozhodneš. Buď rád, že máš aspoň vybranou rasu :D

  • avatar

    @Ficik: Tak to já mám rád právě tu temnou magii. A čím temnější tím se mi více líbí.

  • avatar

    já mám taky rád temnou magii :D a jak to bude ? to na začátku budu moct vyzkoušet a pak změnit nebo jak ? nebo budu muset hrát na 2 serverech a tak to vyzkoušet ?

  • Reagovat

    You must be logged in to post a comment.

    Created by Vivi Pic s.r.o.. Copyright © 2008-2017 GuildWars2.cz. All Rights Reserved.

    Guild Wars 2, ArenaNet, NCsoft, the Interlocking NC Logo are trademarks or registered trademarks of NCsoft Corporation.

    All other trademarks are the property of their respective owners.