Charr

Řevem motorů a hřměním zbraní, rveme každý den ze chřátnů života.

– Rytlock Brimstone 

Hřmějící zvuk jejich postupujících válečných strojů nahánějí všem menším rasám hrůzu. To jsou charrové,  oni mají právo na dobývání. Rasa charrů byla ukována v ohních nemilosrdné války. To je vše co znají, válka je definuje a jejich touha po dominancí je žene kupředu, vždy kupředu. Slaboch ani hlupák mezi nimi nenajde místo.

Před spousty generacemi, zničili svůj postvátný hrad a obnovili starodávné Legie, základy jejich vojenské kultury. Obrátili se zády k falešným bohům a ovládly průmysl, vytvářející zbraně a skvělé válečné stroje smrtící a neúprosné jako sami charrové. Využívají jakékoli možnosti k rozdrcení nepřátel – ať je to přepadení ze zálohy, bombardování, či tesáky a drápy. Vítězství, na ničem jiném nezáleží, dosáhnuté jakýmikoli prostředky. Už mladí charrové se učí boji. Jejich společnost je organizována do válečných warband, a čtyr velkých legií. Popelová legie, Krvavá legie, Železná legie jsou lehce spřažené, narozdíl od záludných náboženských fanatiků Plamenné legie, kteří jsou proti nim spiknutí.

Dnes, dobytý Ascalon je domovem Železné legie, ale i přes nadvládu charrů národ válčí. Operující z masivní Černé citadely, tři legie bojují proti lidským vzbouřencům  duchové dávno vyvražděných Ascalonianů a tyranovi Plamenné legie, který touží po tom, stát se bohem. Charrové nikdy neměli nedostatek nepřátel, a nikdy ho neměli.

Charr

Čtyři hlavní legie Charrů – Popelová Legie, Krvavá Legie, Plamenná Legie a Železná Legie – každá kontroluje pevnosti, které jsou rozloženy v celé východní části země. Musí bránit svá území před Ascalonskými bojovníky, posluhovači pouštního draka a strašnými obludami, které přicházejí z podzemí na celém území Ascalonu. I když  všechny čtyři legie se mohou hlásit k rodokmenu Khan-Ur – starobylého vládce všech Charrů – Plamenná Legie je považována za vyhnanou od pádu „Šamanské kasty“ v časech slavné hrdinky Kally Scorchrazor. A přesto tato Charrovská legie zůstává natolik silná, že ani jedna ze tří ostatních legií si netroufne vyhnat je z jejich území. I když jsou území Charrů rozdělené, legie spolupracují k udržení celku a dosáhnutí jejich cíle – dobytí srdce Ascalonu a okolí.

Pád Šamanů z jejich postu jako vůdců poznamenalo jen Plamennou Legii. Zatímco Šamani jsou stále považovaní za užitečné pro válečné úsilí, jsou také vnímáni jako nebezpeční, podvratní a je jimi pohrdáno. Žádný Charr by netrpěl Šamana, který by jim vládl. I po více než 200 letech, si Charrové stále pamatují na časy, kdy jim vládli Šamani a Titáni. Dnešní Charr je nelítostný ve svém odmítání všech bohů a nepřijímá žádnou „Boží autoritu“. A i když by žádný Char nechtěl následovat Šamany, základní cíl každého vůdce je, aby prokázal svou nadřazenost. Říkají, že jednota může být zajištěna pouze pod nadvládou jediného vojenského vůdce. Většina Charrů je přesvědčena, že pouze takové pravidlo může naplnit jejich osud – ovládnout celou zemi Tyrie. Bohužel pro ně (a naštěstí pro příslušníky jiných ras) většina Charrských vůdců je rovněž přesvědčeno, že jediný vůdce, který dokáže sjednotit jejich rasu jsou právě oni…

Charr s petem

Další články

Black Citadel

Black Citadel je obrovská charrská pevnost. Je také domovem Železné legie, zbudovaného na troskách města Rin. Při pohledu na všechny ta zařízení, motory a tavící pece je poznat, že mají v držení velkou sílu.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RTO5xDzgJtA&list=UUP_FgMqOxp_VsM0UfrL-DxA&index=66[/youtube]

71 komentářů k “Charr”

  • avatar

    To je lehce nevýhoda ne? přeci jen .. na 4 nemůžeš útočit nebo se pletu? Spíše měli dát po 2 lehce pomalejší a po 4 lehce rychlejší aby se to vyvážilo.

    I když u casterské postavy jako je Necromancer by asi nemuselo vadit že je po 2 pomalejší.

  • avatar

    Aha tak podle toho co jsem dohledal na zahraničních webech tak všechny povolani behaj se zandanou zbraní rychleji tak i charové jen mají jinou animaci :D

  • avatar

    @Insidel: Ano i ne. Kazda rasa ma stejnou rychlost ale beh je rychlejsi se zbrani na zadech a pomalejsi se zbrani v ruce – vsechny rasy maji pro obe varianty stejnou rychlost. Doufam, ze je to takto pochopitelne :D

  • avatar

    ok poradil sis :D hlavne ze mas jasno ;)

  • avatar

    tak na toho Charra se asi vyprdnu, mě taky přijde, že to běhání takový nepřirozený prostě, nevím jak to vysvětlit.. Zůstanu u humana a Sylvari :o)

  • avatar

    @Insidel: Nechtěl si vždy hrát Asuru Mesmera nebo Guardiena?

  • avatar

    @Tachy: presne tak! :D

  • avatar

    Romel chtěl.. a stále pravděpodobně má pvp postava (tu co nebudu hned expit) bude mesmer a můj alt Guardian asurky.. ale poslední dobou mě vrtá v hlavě hodně ten Necrouš už z důvodu že jsem ho hrál v GW1 a hodně mě bavit..a když jsem viděl ten spotlight jak pěkný MM může být tak jsem si řekl že budu pravděpodobně pokračovat v tradici.. Jen rasu bych asi viděl na Charra protože human je takovej okoukanej.

  • avatar

    Mě se to běhaní Charru po čtyřech líbí aspoň mám pohon 4×4. Jinak mě to běhání Chrru po zadních nepřipadá pole vůči ostatním rasám. Docela bych bral to aby šli upravovat i komentáře. Děsně nerad dělám double posty.

  • avatar

    @Insidel: K Chárrum si umím představit jediný druh magie a to je ta Necromancerská. Jinak taky uvažuji hrát Necromancera jako svoji druhou postavu. Ale poslední dobou začínám o něm čím dál více uvažovat jako o hlavní postavě což by umě bylo hodně velký unikům protože za nějakého mága jsem nehrál léta.
    Většinou mám li možnost tak hraji za nějakého zloděje nebo podobný povolání. Nebo kombinaci zloděje a mága když je možnost kombinace povolání.

  • avatar

    @Romel: charra jako elementalistu si představit nedokazes? V GW1 tyto schopnosti velmi pěkně předvedli :-D

  • Created by Vivi Pic s.r.o.. Copyright © 2008-2017 GuildWars2.cz. All Rights Reserved.

    Guild Wars 2, ArenaNet, NCsoft, the Interlocking NC Logo are trademarks or registered trademarks of NCsoft Corporation.

    All other trademarks are the property of their respective owners.