Stronghold – PvP

Konečně se dočkáváme solidních informací a konce spekulací o novém PvP módu. HoT přináší PvP mód s názvem Stronghold a jeho první mapu Champion’s Dusk. Mód připomíná GvG a misi Fort Aspenwood známých z originálních Guild Wars a dle popisu jeho mechanik (minimálně mapy Champion’s Dusk) také nese prvky žánru MOBA.

Lordové

Hlavním cílem, který vám přinese vítězství, je porážka nepřátelského lorda. Ten je chráněn branami své pevnosti, elitní skupinou stráží a sám o sobě disponuje nadprůměrnými životy a několika solidními skilly. Elitní stráže se při zabití respawnovat nebudou, takže i při neúspěšném pokusu může být ten následující znatelně lehčí.

Brány

Kromě dveří lordova úkrytu je základna bráněna hlavní branou. Aby se hráči soustředili na boj samotný, tak brána je proti útokům hráčů odolná a nemohou ji poškodit. Za vás ji mohou zničit vaši pomocníci zvaní Doorbreakers – speciálně vycvičení skritti vybaveni bombami.

Sběr_Supply

Supply

Pro nákup vašich útočných sil (NPC) budete potřebovat supply (zásoby), které musíme donést z centrálního skladiště do vašich kasáren. Jejich sebrání trvá dvě vteřiny a během nich může být hráč přerušen crowd-control skilly (stun, pull, knockback…). Jeden hráč může nést maximálně dvě supply a pokud je poražen, pak z něj vypadne jedno supply, které může sebrat kdokoliv.

vyvolání_jednotek

 

Útočné jednotky

Jsou to jednotky, které vám buď pomohou s proražením brány (Doorbreakers) a nebo se protlačit skrz nepřátelské obránce (Archers – lukostřelci).
Doorbreakers – vycvičení skritti, kteří nosí bomby k nepřátelským branám a ignorují všechno ostatní dění na bojišti. Jejich bomby způsobují branám masivní poškození a proto se je hráči musejí snažit za každou cenu zastavit.
Archers – na rozdíl od Doorbreakerů se zastaví a začnou útočit na možný první cíl. Branám a hráčům způsobují jen nepatrné poškození, ale naopak velmi velké nepřátelským obranným NPC.

Obrana

S obranou vám bude pomáhat (kromě elitních strážců lorda) několik NPC. Ty dokážou instantně zabít doorbreakera a jejich eliminace (či naopak podpora) je pro bitvu klíčová. Strážci se nerespawnují a proto je dobré o ně trochu pečovat.
Trebuchet – každá strana bude mít k dispozici také jeden trebuchet, který bude fungovat pravděpodobně úplně stejně jako v conquest mapě Battle of Kyhlo. Ačkoliv se jeho užívání může zdát (a pro mnohé je) nezáživné, tak opět bude hrát velikou roli při snaze o kontrolu nad bojištěm – možná vzhledem k všem mechanismům mapy ještě větší. Při zničení si ho za supply můžete okamžitě nakoupit znovu a nebo pokud zrovna při získávání zásob nebudete úspěšní, tak stačí počkat pár minut na jeho přirozený respawn.

archer_a_doorbreaker

 

Dráhy

Na mapě Champion’s Dusk má každá pevnost na proti své kasárně nepřátelskou bránu. To znamená, že vámi nakoupené jednotky s částí vašich sil budou postupovat přímo na nepřátelskou bránu, zatímco jiní mohou bránit dráhu od nepřátelských kasáren. Pochopitelně nejste nijak limitováni a mezi těmito dvěma cestami se můžete přesouvat rychle a jednoduše dle potřeby.

Hrdinové

Poslední hlavní mechanikou Strongholdu jsou hrdinové. Hrdinu strana získá z esencí, které se začnou v určitých intervalech formovat na jednom nebo dvou z určených míst. Jejich formování trvání 30 vteřin a následně z ni může hráč vyvolat hrdinu pro jeho tým. Vyvolání ovšem trvá 10 vteřin a hráč při tom může být (stejně tak jako při sběru supply) přerušen.
Hrdina postupuje bojištěm bez boje, dokud nedorazí k vašemu poslednímu cíli – ať už to je vnější brána, vnitřní brána a nebo samotný lord. Až v tu chvíli hrdina zahájí svůj útok. Obzvláště pro lorda je hrdina velmi nebezpečný svým ultimátním útokem, který ubere lordovi a jeho strážcům procentuální část z maximálních životů a srazí všechny na zem. Hrdina také poskytuje podpůrné bonusy blízkým jednotkám, takže je skutečně výborným pomocníkem při ofenzívě.

Reagovat

You must be logged in to post a comment.

Created by Vivi Pic s.r.o.. Copyright © 2008-2017 GuildWars2.cz. All Rights Reserved.

Guild Wars 2, ArenaNet, NCsoft, the Interlocking NC Logo are trademarks or registered trademarks of NCsoft Corporation.

All other trademarks are the property of their respective owners.