Feature pack #2

Druhý feature pack je tu a spolu s ním mnoho nových vychytávek a vylepšení. Pochopitelně během několika dní by měla být ohlášena a vydána další epizoda Living World. Zde jsem si pro vás připravil stručný souhrn toho, co feature pack přináší – nicméně mnoho věcí je lepší si ve hře osahat, než vám je tu zdlouhavě popisovat :)

Vizuální úpravy pro PvP – standardizované PvP modely

Jelikož jsou ve hře pro různé rasy i různě animované skilly, tak pro zjednodušení orientace na bojišti budou přidány standardizované modely nepřátel, které si můžete aktivovat v nastavení. Modely jsou lidé a mají jednotné animace a také set zbraní a brnění pro každou profesi a pohlaví.

Odměny pro PvP – exkluzivní brnění

Do PvP budou přidány dva nové sety brnění – Glorious armor a Glorious Hero’s armor. Brnění by měla být inspirována mytologií a také starou známou Hall of Heroes z původních Guild Wars. Glorious Hero’s set bude jednou z nejvyšších odměn za turnaje jako byl mezinárodní All-Star turnaj na gamescomu a za mnohé další v budoucnu. Glorious Armor dostane šanci získat každý z opakovatelných Reward Tracků, které budou od vydání feature packu dostupné. Glorious Armor Reward Track bude obsahovat odměny podobné těm regionálním a také například časové žetony pro vlastní custom arény. Při každém jeho dokončení dostanete možnost odemknout si jeden díl Glorious armoru do svého šatníku.

Změny v balancu profesí

Čas od času se nám dostane několika menších změn, kterých si mnozí ani nepovšimnou. To ovšem není případ feature packu, který zasáhl u všech profesí do mnoha skillů a traitů. Měli bychom se tak dočkat dalších variací buildů, nové funkcionality některých skillů a odstranění nežádoucích prvků a chyb. Kompletní souhrn pro každou profesi si můžete prohlédnout zde na wiki (anglicky).

Vylepšení pro WvW

K WvW dovednostem se připojí i Siege Golem Mastery. Investování bodů do této řady vám zajistí lepší útočné i obranné staty, extra rychlost po rozbití zdi nebo brány, AoE léčící efekt pro Shield Bubble skill a na závěr to nejlepší – katapultovací sedadlo! V případě, že váš golem utrží smrtelné zranění tak vybuchne, poškodí a srazí na zem všechny nepřátele kolem, vás neviditelného a na pár vteřin nezranitelného vystřelí do bezpečí!
Traps and Tricks vendor bude také nabízet tzv. Siege Disabler, který se na rozdíl od pastí hází jako granát a v místě dopadu na 45 vteřin vyřadí veškeré obléhací stroje a hráči je budou nuceni opustit. Pouze na golemy funguje v omezeném čase a to na 20 vteřin. U vendora také nahradí u cen zlatky karmu.

Změny pro Commandery

První zásadní změnou je to, že Commander’s Compendium bude společné pro celý účet. Druhou zajímavostí je přídání možnosti úpravy vzhledu ikony commandera do různých barevných variací. Cena nového Commander’s Compendium bude zvýšena až na 300 goldů. Lidé, kteří commandera již mají, tak o něj nepřijdou a pouze se jim funkcionalita rozšíří.

Megaserver systém

S prvním Feature packem byl spuštěn Megaserver systém. Od té doby se mu dostalo mnoho postupných vylepšení která systém velmi vylepšila, ale u toho to zdaleka nekončí. Dalším vylepšením je tzv. globální systém pro gildy, který již byl spuštěn v Číně. Co to ale pro vás a vaše gildy znamená?
Influence a merity, které vaše gilda nasbírala na různých serverech budou zkombinovány do jedné společné skupiny. Merity vám mohou přetéct přes klasických 250 dokud je neutratíte (pak opět nebude možné toto množství přesáhnout).
Tyto přesuny se týkají i gildovních vylepšení a v případě, že jich máte více jednoho druhu, tak budou vaší gildě uhrazeny zpět. To samé se týká i consumables a i ty mohou přetéct přes limit. Gildovní boosty budou deaktivovány a budete je muset reaktivovat z nového global guild systému. Gildoví banka (vault) s nejvyšším počtem odemčených míst se stane vašim globálním a pokud jich má gilda více stejných, tak bude vybrán ten s nejvíce předměty. Předměty z bank jiných serverů budou též přesunuty do globální a přebytek umístěn do dočasných slotů.

Další věcí o kterou bude systém megaserveru obohacen je systém rezervací. Ten by měl v případě připojení hráče do lokace prioritně vpouštět členy gildy, aby se jich na plnění gild mise dostalo co nejvíc. Samozřejmě tento systém rezervuje místa pouze v omezeném množství a tak je tedy přínosem hlavně pro malé a střední gildy.
Pokud se vám někdy zdálo, že ve vaší instanci mizejí lidé a jste tam téměř sami, tak to mohlo být z toho důvodu, že jste se nacházeli v instanci, kterou se megaserver snažil ukončit a tedy nové hráče vpouštěl jen do jiných. Po updatu vám v těchto případech, bude nabídnut přesun na jinou a co je zajímavé, tak navíc obdržíte na 10 minut požehnání, které vám zvýší rychlost pohybu o 15%, zisk karmy o 5% a zkušenosti ze zabitých monster o 10%. Tento efekt přetrvá i při přechodu do jiných map, ale zvýšení rychlosti funguje samozřejmě jen pro PvE.

Vlastník instance dungeonu

V současné situaci je jak víte instance „vlastněna“ tím, kdo do ni první vstoupí, což mnoho z nás někdy přivádělo k šílenství. Nyní nebude instance nikým „vlastněna“ a tedy odejít či být odejit může být kdokoliv bez rizika ztráty postupu a instance se ukončí až s odchodem posledního hráče.

Změna uživatelského rozhraní pro crafting

Pro větší přehlednost a menší komplikovanost si nyní můžete kromě receptu na danou část otevřít také recepty na výrobu pod-částí.

Předměty k levelování

Do hry přibudou nové sety výbavy, které jsou navržené k rychlejšímu a lepšímu levelování vašich nových postav. Předměty mají lepší staty než klasická výbava totožného levelu a dosahuje až síly exotic věcí exkluzivně již před levelem 80. Recepty jsou pro pokročilé craftery, ale některé zbraně bude možné dropnout v různých koutech Tyrie. Praktikování craftingu vám také nyní odemyká možnost výroby nových pro každou disciplínu unikátních batohů, které nejsou nákladné a budou vás doprovázet na vaší cestě od začátečníka až po mistra.

Profesní odměny

Možná si to někteří pamatují, že nám podobné opatření bylo slibováno již před releasem… nicméně konečně je to tu. Hráčům by mělo začít dropovat s větší pravděpodobností to, co mohou opravdu sami využít. Pochopitelně není to stoprocentní a stále se bude stávat, že vám padne něco ne zrovna pro vás, ale už by to mělo být o trochu méně časté. To by mělo novým ale i starým hráčům zpříjemnit cestu při levelování.

Optimalizace

Spolu s feature packem přichází i velká nálož optimalizací hry. Mnoha systémům bylo ubráno na náročnosti a nejvíce by měly být rozdíly znatelné  při velikých bojových situacích ve WvW a při world bossech. Změny se týkají serveru i klienta a údajně bychom si měli povšimnout i samotného zvýšení FPS!

Trading Post

Trading post byl předělán pro větší efektivnost a přehlednost. Byly předělány kategorie a nové možnosti filtrování.

Kolekce předmětů – nová skupina achievementů

Tato nová skupina achievementů vás bude odměňovat za nalezení a svázání předmětu s postavou nebo účtem, použití spotřebního předmětu a nebo odemčení skinu do šatníku. Na oplátku můžete získat různé vybavení, recepty, předměty a další skiny. V rámci přehlednosti byly miniatury přesunuty do šatníku a „Collections“ panel v bance byl tedy přejmenován čistě na „Material storage“. Je samozřejmě možné, že se vám již odně věcí podařilo nasbírat a tak se nedivte, že by vám mohlo hned po updatu naskákat několik splněných achievementů a případně i odměn.

Combat log

Combat log (záznam boje dostupný v panelu chatu) se také dočkal zasloužených změn. Nyní si můžete sami nastavit filtr podle toho co vás zajímá – od poškození až po interrupty. Kritické zásahy jsou odděleny a čísla poškození budou barevně oddělena – zelená pro léčení, oranžová pro poškození, červená pro kritické poškození a fialová pro poškození způsobené kondicí.

 

Pěkná video shrnutí (anglicky) s ukázkou toho co jak funguje můžete sledovat zde:

 

 

Reagovat

You must be logged in to post a comment.

Created by Vivi Pic s.r.o.. Copyright © 2008-2018 GuildWars2.cz. All Rights Reserved.

Guild Wars 2, ArenaNet, NCsoft, the Interlocking NC Logo are trademarks or registered trademarks of NCsoft Corporation.

All other trademarks are the property of their respective owners.