Devět důvodů, proč hrát Guild Wars 2


9. Zbraně vážně hrají rozdíl
Guild Wars 2 waepons

Nový meč v RPG může způsobit více škod. Možná ještě zvýší váše atributy, nebo přidá další efekt k vašim útokům. Ale meč v Guild Wars 2 zcela mění způsob, jakým budete hrát vaši postavu. Váš dovednostní bar v Guild Wars má pět slotů na levé straně a pět slotů na pravé straně. Sloty na pravé straně jsou schopnosti, které získáte, jakmile se je naučíte, podobně jako jste umisťovaly schopnosti v prvních Guild Wars.

Ale schopnosti na levé straně jsou určeny výhradně a pouze zbraní, kterou jste vybaveni. S mečem budete hrát odlišně od sekery, se kterou budete hrát jinak, než se dvěma pistolemi, se kterými budete hrát jinak než s magickou holí. A různá povolání vybavená stejnou zbraní budou mít různé schopnosti. To umožňuje vývojářům od ArenaNet uspořádat schopnosti do smysluplných a vyhovujících řad, narozdíl od prvních Guild Wars. To vám dává podnět sbírat desítky zbraní ve hře.

8. Mnohem dynamičtější svět

Spousta MMO se pokouší o dynamické světy s měnícími se stupni úspěchu. Hry jako World of Warcraft a Lord of the Rings Online mají módní phasing triky. Rift dělá skvělou práci vkládáním ekvivalentu instancí do širšího herního světa. Ale Guild Wars 2 se pokouší o něco ještě ambicióznějšího modelováním vlastní „ekologie“ a tím, že nechají hDynamic eventru vyvěrat s čímkoliv přirozeným. Například, město může být pod útokem AI (umělé inteligence). Účinky tohoto útoku bude záviset na tom, kdo na město útočí.

Podvodní bytosti mohou unést měšťany, kteří mají být zachráněni. Banditi mohou spálit pole, která musí být znovu vysazena a kentauři mohou obsadit město, takže ho budete muset osvobodit. Moby na sebe budou vzájemně působit. Nemrtví odeženou predátory a predátoři zaútočí na kořist. Co je konstantní v mnoha MMO nemusí být konstantní v Guild Wars 2. To znamená, že ti nikdo nikdy neřekne, abys mu donesl deset kančích kůží, protože nikdo nepředpokládá, že kanci budou na nějakém obvyklém místě. Místo toho budete muset odehnat Nemrtvé, nebo chránit město, nebo zachránit unesené vesničany. To vše na základě toho, co se děje ve světě.

7. Úkoly, ve kterých můžete zklamat

Vzhledem k tomu, že dynamické události v Guild Wars 2 umožňují různé výsledky, můžete nesplnit úkol. To neznamená, že budete muset dělat quest pořád a pořád dokola až nakonec uspějete. Místo toho, se pouze posunete do jiné fáze celkového eventu. Například, pokud se někteří bandité snaží zničit potrubí, které zásobuje město pitnou vodou a vám se nepodaří je zastavit, nemusíte hned zkoušet znovu. Místo toho je vaším novým questem doprovod pracovníků, kteří jdou opravit potrubí.Death

6. Postupná smrt

Víte, jak umírání v Left 4 Dead není vlastně umírání? Dostanete poslední možnost střílet z pistole v naději, že jeden z vašich spoluhráčů za vámi přijde a pomůže vám. Tak je to v Guild Wars 2. V závislosti na vašem povolání budete mít speciální sadu neměnných dovedností, které můžete použít, když jste povaleni a čekáte na oživení. Pokud nikdo přijde, můžete se oživit sami tím, že se stanete poraženi. Pokud se tak stane, budete se muset oživit u jednoho z waypointů. To jsou rychlé cestovní uzly roztroušené po celém světě. Naštěstí, každý může oživit každého, a za oživení dostanete XP, což znamená, že šance na získání pomoci jsou ve váš prospěch.

5. Svět bez healerů

Jedním z důvodů, proč všichni mohou oživit všechny je, že v v Guild Wars 2 neexistují healeři (léčitelé). Místo toho má každá postava speciální slot pro jeho nebo její vlastní léčící dovednost, která je založena na polování. Například, můj nekromant vyvolá jakousi plovoucí chobotnici, které mě v krátkých dávkách léčí. Ale pokud jde do tuhého, mohu ji prasknout jako balón pro větší heal, a následně mohu chobotničku zase vyvolat po krátkém časovém úseku. Existují samozřejmě způsoby, jak můžete pomoci vaší partě – povolání Guardian, například, je zaměřené na buffování party – ale v Guild Wars 2 už nikdo nemusí sledovat ukazatele zdraví.

4. Svoboda být v partě s kýmkoli

Prošli jsme vysoko-levlovou instanci pro 5 lidí se čtyřmi engineery a jedním thiefem. Jakmile jsme se zžili s našimi postavami — není snadné hrát z Setyničeho nic za vylevelovanou postavu — nepotřebovali jsme tanka ani healera. Všichni jsme pochopili dost rychle, kde stát, nebezpečí prostředí, kterého nepřítele sundat jako prvního, kam položit minu před nalákáním nepřátel a tak dál. Aggro rozhodně hrálo roli, ale během bojů nebylo rozhodující. Protože nejsou tradiční role a protože postavy jsou velmi flexibilní podle toho, kterou zbraň máte. Guild Wars 2 je stavěné na partu s kýmkoliv, bez čekání na specifickou roli.

3. Dělejte si své vlastní sety

Vybavení v Guild Wars 2 má upgrade slot. Do něj můžete vložit běžné nálezy nebo vytvořené buffy nebo se mohou akumulovat „sety“. Tyto položky vám umožní vytvořit vlastní sety pomocí upgrade slotů podle aktuálního equipu. Už žádné čekání na konkrétní Klobouk Nemrtvého Opičího Krále na dokončení setu Opičího Krále. Jen shromáždit potřebný počet udělátek Opičího Krále a můžete si vytvořit vlastní část.

2. Konverzační možnosti

Guild Wars 2Conversation sleduje vašich posledních 100 interakcí s NPC a podle toho, zda jste jednali na základě charisma, důstojnosti nebo divokosti, se určí vaše osobnost. Čím více se přikloníte k jedné vlastnosti, tím více se vyvíjí vaše osobnost, a tím více se vám odemkne možností v budoucích rozhovorech. Důsledně divoký charakter pokročí od darebáka, na zlého, na barbara, až nakonec může dát někomu ránu pěstí jako speciální možnost v dialogu.

1. Bylinky a minerály pro všechny!

Guild Wars 2 bude mít crafting, ale nebudou existovat žádné skilly na sbírání. Každý může sbírat všechno. Možná si myslíte, že to povede k častým „já tu byl první“ na každém výskytu surovin. Ale nic takového se nestane, protože každý surovinový uzel je instancovaný. Myslete na minerály a bylinky jako truhly s trochou kořisti pro každého, kdo je otevře.

22 komentářů k “Devět důvodů, proč hrát Guild Wars 2”

  • avatar

    Myslím že nejvíce téhle hře přidává bod číslo 9 a to přeměňování zbraní a s tím i nové skilly kde každý má svojí použitelnost. V některých MMO to bylo spíš tak, že člověk měl milion skillů nebo v průběhu vývoje postavy některé skilly přestal používat, protože byly zbytečné. Mě třeba osobně bavilo si neustále měnit zbraně když mě nějaká omrzela a vzít si jinou :) bohužel jsem si nezkusil elementalistu :D tam ta kombinace je ještě vynásobená počtem elementů :)

  • avatar

    10. žiadne mesačné poplatky

  • Reagovat

    You must be logged in to post a comment.

    Design by Chladog. Copyright © 2008-2014 GuildWars2.cz. All Rights Reserved.

    Guild Wars 2, ArenaNet, NCsoft, the Interlocking NC Logo are trademarks or registered trademarks of NCsoft Corporation.

    All other trademarks are the property of their respective owners.