Co nás čeká v novém roce?

Není to zase tak dlouho, co nám byl nadělen datadisk a už se blíži opět další větší patch s novými prvky a úpravou některých starých. Letos bychom se měli dočkat hned několika větších patchů s rozestupem přibližně 3 měsíce. Prvního z nich se dočkáme už 26. ledna a přinese mnoho rozhodně zajímavých věcí!

Létání v celé Tyrii

Také se vám často stává,  že někde mimo Maguumu marně mlátíte do mezerníku s chutí se kousek proletět? Po novém patchi již tuto možnost mít budete! Pochopitelně některý obsah bude mít létání zakázané – příběhové instance, dungeony a fraktály. Některá místa v otevřeném světě budou vedeny také jako „bezletové“ zóny z toho důvodu, aby nedošlo k narušení ostatní ho obsahu, jako jsou napřílad jumping puzzles. Takových zón by ale mělo být velice pomálu. K létání budete potřebovat odemčenou Basic Gliding Mastery (kterou má snad již každý, kdo neváhá s nákupem datadisku) a pochopitelně další bonusy z ostatních mastery budou v celé Tyrii fungovat také.

Mapy jako takové se moc nezmění. Bylo by velmi časově náročné je přepracovat do stejného stylu, jakým je tvořena Maguuma a navíc v současné podobě mají své kouzlo, které vývojáři nechtějí ztratit. I přes to bude toulání po známých mapách mnohem zábavější a rozhodně bude příjemné sledovat stará místa z nové perspektivy.

 

Shatterer nově a lépe

Shattererem je tím jedním z nejznámějších, ale přes to až ostudně jednoduchým world bossem. Naštěstí si již brzy projde hned několika úpravami, který by měly udělat souboj zajímavějším. Shatterer dostane ve fázi “Shard Storm” defiance bar a stejně tak i krystaly, které ho léčí. Okolní nepřátelé také naberou na síle a bude přidán i nový „Branded Ravager“, který by měl hráče trochu potrápit. Nepřátelé budou útočit i na obléhací stroje, které si také projdou několika vylepšeními a budou v boji mnohem užitečnější. Minomety se budou nabíjet rychleji, jejich skilly se budou zaměřovat pomocí ground-targetu a alespoň jeden skill by měl mít nějaký ten CC efekt. Na plachtění se také nezapomělo – budou přidány odpalovací plochy, které vás vyhodí do vzduchu směrem k Shattererovi a ze vzduchu budete mít možnost házet bomby či healovat spojence.

Změny pro FTOM

  • Budou rozšířeny rozsahy levelu pro LFG nástroj.
  • Bude možné měnit úroveň fraktálu uvnitř hubu pomocí konzole (tedy nemusíte ven a zpět).
  • Daily z Fraktálů se vám budou defaultně ve Fraktálech rovnou zobrazovat.

Odměny za podporu

Léčením, odebíráním kondit ze spojenců či rozdávání boonu vám nyní zajistí férovou odměnu za účast na eventu. Pochopitelně stále musíte na cíl za účelem získání odměny útočit, ale s podporou byste měli mít nyní získávat stejnou odměnu, jako někdo třeba s čistým dps.

Změny ve WvW

Úrovně vylepšení obsaditelných bodů ve WvW se nebudou již objevovat po určitých časech, ale až po příchodu určitého počtu karavan. Karavany budou tak hrát mnohem zásadnější roli při obraně i útoku.

Novinkou je také přidání odměny 1 bodu válečného WvW skóre za zabitého nepřítele. Lovením nepřátel a jejich zabíjením tak budete mnohem více napomáhat vašemu týmu.

Počet spojenců, které zvedne z downed stavu jeden kill bude snížen z 5 na 1 a oživovat mrtvé bude možné jen mimo boj.

Dále update přinese mnoho úprav v balancu profesí, nových dekorací a jiných drobností.

 

Reagovat

You must be logged in to post a comment.

Created by Vivi Pic s.r.o.. Copyright © 2008-2017 GuildWars2.cz. All Rights Reserved.

Guild Wars 2, ArenaNet, NCsoft, the Interlocking NC Logo are trademarks or registered trademarks of NCsoft Corporation.

All other trademarks are the property of their respective owners.